”Miten oppimisesta saadaan strategiaa tukevaa, jatkuvaa, tavoitteellista ja yksilötasolla motivoivaa? Se on meidän ydinosaamistamme.”
Katja Nissinen, kehittämispäällikkö
Olemme koulutustalo – kouluttamisen ja valmentamisen asiantuntija
Autamme organisaatiotasi saavuttamaan asettamanne osaamisvaatimukset, löytämään uusia toimintatapoja ja kohtaamaan tulevaisuuden trendejä.
Teemme lisä- ja täydennyskoulutukset nykyaikaisilla sisällöillä ja henkilöstöä innostavasti. Tutustu koulutuksiimme ja valmennuksiimme
täältä
Parhaat yritykset saavat parhaat osaajat
Oppimiskyvykkyys - organisaatioiden menestystekijä
Henkilökunnan koulutustarpeet ovat usein näkyvissä jo hyvissä ajoin, Ne liittyvät osaamisen lisäämiseen lisä- tai täydennyskoulutuksilla, henkilöstön kasvattamiseen rekrytointikoulutuksilla tai vähennystarpeeseen outplacement - koulutuksilla. Autamme organisaatiotasi näissä tilanteessa. Tutustu
tästä
Muutokset lähtevät uskalluksesta ja tarpeen tiedostamisesta.
Salainen henkilökunnassa piilevä potentiaali ei syty perinteisin keinoin komentamalla tai harvalukuisilla kick-off tapahtumilla. Se vaatii jäntevää, pitkäjänteistä ja suunnitelmallista henkilökunnan osaamisen kehittämistä ja usein lisäksi organisaatiokulttuurin hellää ravistelua.
Tämän kasvuyrityksen ovat tiedostaneet.
Osaamisen kasvu näkyy tuloksessa
Kouluttaminen kannattaa
- Osallistujia tuetaan yksilöllisten oppimistavoitteiden löytämisessä samalla työn muuttuvat vaatimukset huomioiden.
- Heitä tuetaan myös uusien, myös muiden kuin muodollisten oppimismahdollisuuksien havaitsemisessa. Esimerkkinä sosiaalisten tilanteiden hallinnan oppiminen, kuten työympäristön ihmistyyppien havaitseminen ja huomioiminen sekä konfliktisten ja muiden sosiaalisten tilateiden ratkaisutaidot.
- Henkilöstöä aktivoidaan lähtemään nopeasti liikkeelle ja kokeilemaan opittua käytännössä
Oman osaamisen markkinointi
Menestyvät yritykset kertovat osaamisestaan avoimesti. Henkilökunnan osaamisen kasvattaminen ja siihen panostaminen, aktiivinen ote kehittämiseen ja asiakaspalveluasenne ovat osa yrityksen positiivista markkinointiviestintää. Näiden sanaistaminen viestinnässä lisää asiakkaiden luottamusta, positiivista asiakaskokemusta ja kasvattaa myös tulosta. Autamme organisaatiota kehittämään strategian toteuttamista tukevaa oppivaa kulttuuri. Lue lisää tuotteistamme
täältä
Tarjoamme käyttöönne moniosaajatiimin
Asiakaspalvelu synnyttää asiakaskokemuksen
Tutkitusti ne yritykset, joissa asiakaskokemus on strateginen prioriteetti, tekevät jopa kolme kertaa parempaa tulosta kuin verrokkiyritykset, joissa asiakaskokemukseen ei paneuduta.
Panostus asiakaskokemukseen vahvistaa brändiä ja tuottaa uskollisempia asiakkaita. Se kasvattaa myyntiä sekä auttaa tehostamaan yrityksen sisäistä toimintaa.
ASIAKASKOKEMUKSEN LIIKETOIMINTAHYÖDYT OVAT JA TULOKSET OVAT SELKEITÄ
- Asiakasuskollisuuden kasvu
- Myynnin kasvu, joka tulee ostotiheyden ja uusien asiakkaiden voittamisen kautta, erottuvalla asiakaskokemuksella
- Kokonaiskannattavuus paranee. Nykyasiakkaiden palveleminen on jopa kuusi kertaa tehokkaampaa kuin uusien asiakkaiden hankkiminen. Esimerkiksi tuoteportfolion johtaminen tehostuu, kun asiakkaiden arvon maksimointi voi ohjata investointeja.
Yhteistyökumppanimme
- ELY-KESKUKSET ovat jo kauan olleet tyytyväinen yhteistyökumppanimme ja samalla myös suuri asiakasryhmämme. ELY -keskusten pyynnöstä TE-toimistoille kehitetyt itsenäiset ja jatkuvat koulutuskokonaisuudet, kuten lisäjatko- ja täydennyskoulutukset sekä valmennukset ovat suurin tuoteryhmämme. Nyt ja tulevaisuudessa työ jatkuu yhteistyössä työllisyysalueiden kanssa.
- KOULUTUSASIAKKAAT, opiskelijat, jotka haluavat lisätä osaamistaan, vaihtaa alaa tai etsivät uutta urapolkua ovat jatkuva inspiraatiomme lähde.
- YRITTÄJÄVERKOSTOT JA ORGANISAATIOT etsivät osaamista hyvin spesifeillä alueilla tai tarvitsevat koko henkilöstöä kattavaa koulutusta. Olemme yhteistyökumppanina niille, joita kiinnostaa oman henkilöstönsä osaamisen tason kehittäminen osaamisstrategian mukaiseksi. Olemme mukana myös silloin, kun tarvitaan tukea ja uutta näkökulmaa muutostilanteissa esim. outplacement-valmennuksena. Tutustu tästä
- YRITTÄJÄT voivat hankkia meiltä täsmäosaamista. Se voi olla myyntiin, markkinointiin, viestintään ja henkilöstön osaamiseen liittyvää koulutusta. Se voi olla myös verkkokaupan käynnistämiseen tai monikanavaisen myynnin hallintaan liittyvää osaamisen kehittämistä.
- OPPILAITOKSET JA KOULUTUSORGANISAATIOT ovat yhteistyökumppanimme erilaisissa projekteissa. Toimimme myös vierailevina kouluttajina.
- JÄRJESTÖT JA LIITOT tarvitsevat monia yhteistyökumppaneita eri toimintoihinsa. Usein on kyse joko moduulikoulutuksesta tai virtuaalivalmennuksesta. Autamme heitä jäseniensä kouluttautumiseen ja täsmäosaamiseen.
Kysy lisää koulutuksistamme
tästä
Laatu ja luotettavuus ovat toimintamme lähtökohdat
Meidän toimintamme lähtökohtia ovat suoruus ja luotettavuus. Lue lisää yrityksestämme ja tavastamme toimia Me-sivultamme
tästä
Koulutussisältö asiakkaan tarpeeseen
Lähtökohtamme koulutussuunnittelussa on aina asiakkaidemme tarve ja päämäärä. Olemme ylpeitä siitä, että asiakastyytyväisyys on jo vuodesta 1993 ollut jatkuvasti erinomainen. Tutustu asiakaspalautteisiin tästä
Voit tutustua valmiisiin tuotteisiimme ja asiakaspalvelukoulutuksiimme Tuote - sivuillamme täältä
Voimme auttaa monilla osa-alueilla. Kysy apua meiltä koulutus ja valmennus asioissa. Mietitään yhdessä millaisella kokonaisuudella olisi paras edetä. Yhteystiedot
täältä